FAQs

FAQs

Veel gestelde vragen

  • Hoe kom ik met jullie in contact?

    Wij zijn telefonisch en via whatsapp bereikbaar op 0623559925, per e-mail op info@raqui.nl, via het antwoordformulier op deze website en via onze Facebook en Instagram pagina.

  • Wanneer wordt mijn product verzonden?

    Je product wordt verzonden zodra dit klaar is, afhankelijk van het soort product kan de levertijd variëren. Producten die op voorraad zijn worden binnen een week verzonden. Over maatwerk producten worden in overleg afspraken gemaakt.

  • Wat zijn de verzendopties?

    Je kunt je bestelling op afspraak ophalen in onze showroom in Ittervoort, Limburg. 

    Wil je je bestelling thuis ontvangen dan wordt deze verzonden met PostNL.

  • Naar waar verzenden jullie allemaal?

    Wij verzenden in principe naar alle adressen, echter kunnen er voor buitenlandverzendingen andere verzendkosten gelden.

  • Hoe check ik de status van mijn bestelling?

    Na het bestellen worden afspraken gemaakt over wanneer je artikel verzonden wordt. 

    Zodra je bestelling verzonden is ontvang je een track&trace code.

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?

    Producten die standaard in ons assortiment aanwezig zijn kunnen binnen 14 dagen gratis retour gestuurd worden. Deze producten dienen ongebruikt en in dezelfde staat bij ons terug te komen. 

    Is een product beschadigd dan ontvangen wij een foto van het product zodra je deze uit de verpakking hebt gehaald, dit product wordt dan geruild. 

    Voldoet een product niet aan je verwachting dan kun je het product ruilen tegen een ander product of je geld terug ontvangen.

    Maatwerk producten kunnen niet geretourneerd worden. 

  • Hoe kan ik betalen?

    Als je je bestelling ophaalt in de showroom kun je contact en per pin betalen. Bestellingen in de webshop kunnen met iDeal en Paypal betaald worden. 

    Maatwerk producten kunnen ook per bankoverschrijving betaald worden. 

Share by: